Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Gårdagen =)

Publicerad 2010-08-20 10:45:16 i Allmänt

Tjena!

Igår var vi ju som sagt och tränade lite lydnad och det gick faktiskt bra! Ingångarna från inkallning börjar så smått sätta sig så det känns skönt! Sasko var ju cool och lagom taggad som vanligt och Saga var ju grym!

I morse var vi också ute och tränade lite i morgonsolen med Morris, en av katterna, som suuuperstörning, haha! Men hon skötte sig galant - that's my girl!

Imorgon blir det bruksspår, bus och bad med Embla för Kira - det ser vi verkligen fram emot! =D

Nej nu ska jag gå och fixa tvätten...

Ha det!

/Lisa

Kommentarer

Postat av: Maudis

Publicerad 2010-08-20 11:49:10

Japp jag ser verkligen fram emot att köra lite spår.. Embla är ju verkligen duktig på det, ska vara kul atts e HUR mina SMÅ tjejer är.. Men tyvärr är ju Zareena så tråkig, att hon söker ju bara för att ÄTA, inte för att söka.. Om du förstår vad jag menar.. ;-S

Postat av: Cicci

Publicerad 2010-08-20 14:01:10

Hej!

Här har inhandlats en massa hundböcker så nu ska de bli träning ;) Ska "klicka" in Tula nu i helgen sen ska hon få lära sej att gå fint i koppel,som hon fortfarande inte gör,,,, sen blir det kantarellsök. :)

har anmält oss till en eftersökskurs oxå, den som skulle va i juli blev ju inställd. Hon har blivit mycke lugnare nu sen Ajja (Sigrid)vuxit på sej så jag tror att det ska gå bättre med allt nu.

// C

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela