Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

IKEA

Publicerad 2010-07-02 09:55:42 i Allmänt

Hejsan svejsan!

Jag får börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen.

I onsdags var det ännu en träningsträff med "(mi)Rakel gänget". Trots dålig start med åska så blev det en mycket lyckad träningsträff med duktiga hundar, mattar och hussar! Jag hoppas att alla ni andra håller med? Dock fick Kira ett eller snarare två tokfnatt och busade gärnet med lilla Bessi som hängde på. Suck, det är så svårt att bryta henne när hon drar igång på det viset, bus hund! Man skulle ju kunna bli knäpp!

Igår, torsdag, var vi hela familjen i Sundsvall och gick på Birsta och IKEA hela dagen. Lite diverse småfynd blev det ju såklart ;-) Kira fick vara hos en hundvakt och busa med deras Golden retriever hela dagen, så henne gick det ingen nöd på! Fastän hon var glad och trött att komma hem igen...

Idag är det superhärligt väder och vi hoppas på besök av Sasko och Saga! Busa gärnet ett tag skulle inte vara helt fel, haha!

Vi hörs!

/Lisa och Kira

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela