Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Maudis och Embla

Publicerad 2010-03-23 12:04:08 i Allmänt

Hej Maudis och Embla!

Nej du ska INTE ha dåligt samvete hon är ju bra uppfostrad! Kira är ju mer vild, men hon är ju ung än som tur är, haha! Jag tycker mest att det ska bli superkul att få testa tävla med henne, hon har ju potential frågan är bara om jag har det... Ja, Brukshundklubbens träningskvällar är bra, vi var där med Kira "förra säsongen" men hon var så liten då. Nu till våren så blir det mer! Säg till om ni ska dit så hänger vi gärna med! =) Vi ska ju vara med på lydnadsträffarna med så det bli KUL! Vad är det som säger att du inte kan tävla med Embla?! Vi kan träna tillsammans!

Ja, det ska bli jättekul! Endel hundar har ju Kira inte träffat sen förra året så hon lär nog vara lite vild är jag rädd för... Kanske hon är lite lugnare om tjerna har busat av sig innan, haha ;) Tyvärr är det inte så många från vår "grupp" som kommer för jag hade inga telefonnummer eller mail till dem men det kommer väl från Rakel snart hoppas jag! Så till nästa gång är vi nog ännu fler! Ikväll blir vi nog runt 7 hundar =)

Ring om du inte hittar till mig!

Vi ses ikväll!

Kram

Kommentarer

Postat av: Maudis

Publicerad 2010-03-24 15:25:11

Vad kul det var att träffas idag & att tjejerna "uppförde" sig väl, inget juckande.. asg Har skickat ett mail med bilder från buset..

Jag tyckte nog att Kira inte verkade vara RIKTIGT på topp, ute på Deckarsön, men hon var ändå lite mer på gång, än sist, då hon fick burken på sig..

Hoppas på att ses igen snart!!

Kram Kram, Embla & Indra sänder ett litet "voff"

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela