Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Onsdag – Kurs

Publicerad 2010-03-10 10:55:13 i Allmänt

Hej hej!

Igår var det kurs igen :D Vi löshunds tränade lite vilket var jättebra! och min "vanliga" Kira var tillbaka, hon var lite lugnare vilket gjorde att det gick mycket bättre igår än vad det gjorde i söndags.

Maudis, Indra och Embla är nu med på kursen också, jättekul! De är optimal störning för Kira eftrsom hon känner igen dem och vill bara busa då ju ;)

Ikväll tränar vi igen =D

Hinner inte skriva något mer just nu för jag ska gå och baka...

/Lisa

Kommentarer

Postat av: Maud

Publicerad 2010-03-10 16:40:43

Det var ju en helt suverän kurs.. hade skitkul, men OJ så trött tjejerna var när vi kom hem!! Embla låg rakt över sängen och drog lååååånga stockar!! asg Ikväll skall vi på Deckarsön, men Embla får stanna hemma denna gång.. Det är ju inte HON som behöver träning,utan det är ju det lilla monstret, så Embla får bli bortskämd en stund hos sin mormor..L

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela