Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Ny träningsträff!!!

Publicerad 2012-04-23 20:50:03 i Allmänt

Hallo på er alla!

Jösses så kul vi hade sist! Vi slog rekord med hela 42 hundar på plats om jag räknat rätt!! Galet! :) Nästa träningsträff blir en specialare för att alla ska få ut så mycket som möjligt! Den blir nu på torsdag den 26 april på Folkets Park och det blir vardagslydnad. Det kommer bli två tider! 18:00 till 19:00 för de hundar som är mer "nybörjare" och 19:00 till 20:00 för de mer erfarna hundarna. På den första tiden så tränar vi hundmöten, inkallning och gå fint. På den andra tiden så tränar vi med mycket störning och hundarna är mesta dels lösa under träningen!

Det blir en härlig intensiv träning i en timme! :) Glöm inte lite gotta till hunden och rasta hunden innan träningen! Kom också ihåg att hundarna inte ska hälsa på varandra innan och under träningen, utan den ska vara fokuserad på dig som husse/matte!

Är du osäker på vilken av tiderna du och din hund passar in så hör av dig!

Hoppas att vi kan ses och observera tiderna! 

Det här kommer bli störtkuul!

Kram,


Lisa och Kira
073-07 69 789
[email protected]
www.lisaochkira.n.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela