Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Höstmys!

Publicerad 2011-10-07 21:44:10 i Allmänt

Hallo!

Nu har jag sackat efter med uppdateringarna igen!!! Den här gången får jag skylla på att jag hade en 6 timmars tentamen idag i Nationalekonomi - Resursfördelningsteori, ja ni hör ju hur kul det är...

I morgon ska jag äntligen få sätta mig och sy lite, både till er som beställt och lite dummies!

I lördags var Maja och Nittra här på höstmys och Maja knäppte en massa fina kort på min pärla! Tusen tack igen! Här kommer helt enkelt några bilder!






Ha en trevlig höst allihopa!

Ha en kalasbra helg allihopa för det ska jag ha! :D

Kramelikram,

Lisa och Kira



För er som är sugna på en träningsträff kan jag som vanligt säga att det är på gång! Jag avslöjar att det blir rallylydnad så nu kan ni "tjuvträna" lite, hihi! Mer information kommer till er snart!

Spana in på http://www.maryme.se/kund-kvallar/ så ser ni att jag har blivit tillfrågad att hålla en föreläsning i november!

Ni har väl inte missat vår nya facebooksida? Kika in på http://www.facebook.com/LisaochKira

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela