Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Kommentar

Publicerad 2010-04-09 11:47:49 i Allmänt

Hej Tula!

Kul att höra från dig =) Ja, ja jag väger BARA 28 kilo... Hoppas att jag inte blir allt för retad på syskonträffen att jag inte passerat 30 kilossträcket, matte säger att jag blir för tjock då om jag skulle gå upp så mycket (fast inte mig emot det är gott med mat, hihi). Kom ihåg också att jag var minstingen i kullen ;-) Embla - det blir du och jag som är "småttisarna". Jag hörde ifrån Elvis för ett tag sedan och han väger tydligen 35 kilo, en rikig bjässe! Han måste brås på pappa Aragon. Nej, matte tyckte inte om när jag sätter/lägger mig på henne heller, men vadå jag är ju knähund det kan ju inte vara så farligt!?

Mina mattar var på djuraffären igår och kom hem med MASSOR av gott, jag älskar dessa påsar och ser på långa vägar att dom varit där, hihi! Tuggben är sååå ljuvligt, får jag ett så tuggar jag som tusan tills det är slut, haha! Spara - vad är det?

Ibland funkar mina öron också väldigt dåligt, hihi jag tror att vi är släkt! Men jag har kommit på att om man kommer när dom ropar första gången så kan det hända något riktigt kul, men ibland är det roligare att bara fortsätta ösa fastän jag vet att dom kommer att bli riktigt sura...

Lycka till med sprutan, inte för att jag riktigt vet vad det är men det ska nog gå bra ska du se ;-)

Kram Kira

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela