Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Ny träningsträff och massor av annat skoj!

Publicerad 2011-04-18 13:01:24 i Allmänt

Hallo på er!

Nu är det dags för träningsträff igen! Ler med öppen mun Den blir nu på torsdag den 21/4 klockan 18:30 vid Bilprovningen! Vi kommer att ha utställningsträning där vi tränar på att visa hundarna så som det är på utställning med domare. Tyvärr har jag inget bord för de små hundarna men jag hoppas att det går bra ändå!

Det kommer att delas ut påskpresenter till de snyggast visade hundarna i vår egna påskutställning! Blinkar Kom och delta även om du ej har utställningsplaner med din hund, det är en kul grej! Ler

Här kommer lite smått och gott information om kommande aktiviteter:

  • Se det tidigare inlägget angående två (likadana) föreläsningar om hundmassage och stretching som jag kommer att ha som "tema"träffar framöver. Jag hoppas att ni är sugna på att delta för det är något som är riktigt bra! Snabba er och anmäl - det är inte så många platser kvar!

 

  • Om det är någon som är sugen på att delta i en "träningsutställning" den 3 juli i Docksta för 60 kronor så hör av er till mig! Både renrasiga och blandras hundar är välkomna! Ett superbra tillfälle att få träna på utställning, jag kommer att vara där och ställa ut!

 

  • Om någon är sugen på en Barn med hund kurs så kommer jag att hålla i en kurs via Brukshundklubben den 15 maj! Kika in på http://www.sbk-ovik.se/ under utbildning för att läsa mer om kursen! Eller hör av er till mig! Hör av er om det finns några funderingar!


Hoppas att vi ses på torsdag!

Kram,

Lisa och Kira
073-07 69 789
[email protected] 

OBS!
Om det är någon som är sugen på att träna tävlingslydnad så finns vi på arenan (Fjällräven Center) klockan 18:00 på onsdagar! Kom dit en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela