Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Tusen tack!

Publicerad 2011-12-18 15:39:14 i Allmänt

Nu har jag precis kommit hem från julmyset tillsammans med träningsträff-gänget och ska snart ila iväg på nästa julavslutning, denna tillsammans med skridskoskolebarnen! Men först ska jag skriva några rader här!

Tusen, tusen tack alla underbara hundägare med otroligt fina hundar som jag har fått den stora äran att umgås med under det här året och förhoppningsvis även under nästa år och året efter det och året efter det... Ni är fantastiska hela högen!

Nu sitter jag här med chokladaskar och en stor fruktkorg med massor av smaskens och ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga i den här chocken för utom TACK! Har jag verkligen förtjänat allt detta?!

Ha nu en underbar jul och ett gott nytt hund-år! Klura gärna på vad just DU och din hund vill hitta på för tok under nästa år och meddela mig så kanske vi kan göra det!

P.S Jag ska försöka hinna med att ha en träningsträff till innan året är slut så riktigt än är det inte över ;) hihi! Det blir nog stadsträning i mellandagarna när det är rikigt mycket folk på stan! Mer info kommer som vanligt när allt är spikat! D.S

En stor varm bamse-kram från mig och en rejält blöt och stoor retrieverpuss från Kira till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela