Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Mattes gullebulleplutt!

Publicerad 2011-07-21 16:26:32 i Allmänt

Tjenixen!

Nu är det väl andå dags för en liten uppdatering! Kira är i slutet på sitt löp nu, så snaaart kan vi träna på fullt ut igen! Lovely! Är lite sugen på att anmäla till en inofficiell rallylydnadstävling i slutet på augusti, men vi kan ju inte alla skyltarna än så vi får se hur det blir, men det hade varit lite skoj!

När nästa lydnadstävling blir har jag inte bestämt än, kikar i tävlingskalendern fram och tillbaka!

Annars så pysslas det en massa, hundleksaker, halsband och selar på löpande band! haha! Det är bara o höra av er om ni behöver något ;)

Nu står uppletande och lite andra äventyr på schemat!

/Lisa och Kira


Bild från utställningen! (Lånad från arrangören: http://www.utafjarnshk.se/47836678?i=44282159)


Ni som undrar när nästa träningsträff blir så ska jag förhoppningsvis få ihop något till slutet av nästa vecka! Ska på lite andra äventyr nu först, så håll ut!



Ta hand om er och de fyrbenta!

Kommentarer

Postat av: Maudis

Publicerad 2011-07-22 09:55:25

Åhh så fina ni är! fast det är ju ni ALLTID!!

Just det, Embla var inte där?? Tänkte att det ÄR ju inte långt för Hans att åka till Docksta, visst var det där ni var?

Kramis

Postat av: Lisa och Kira

Publicerad 2011-07-25 15:07:05

Hallo! :D Nej ingen Embla :/ Ja vi var i Docksta på ishockeyplanen!

Kraaamisar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela