Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Vilka hundiga dagar!

Publicerad 2011-03-27 18:38:57 i Allmänt

Ojoj vilka HUNDiga dagar det har varit! Ljuvligt :D

I torsdags var Rebecca och Grace här och vi pysslade järnet och resultatet blev både en fodersäcksväska och en kampis fläta! Sedan var det träningsträff på kvällen med alla underbara!

I fredags var Sofie och Toffe här och vi sydde klart och pimpade Toffes täcke, sedan körde vi igenom lydnads ettan med Toffe, vilket gick bra såklart ;) Sedan kom Linda och Ozzy förbi och busade med Kira, synd bara på den otäcka skaren, men KUL var det!

I går, lördag, var det lydnadstävlingar på torpet och såklart var vi där och hejjade allt vi orkade på alla kompisarna!. Nu känner jag mig riktigt taggad och supersugen på att tävla också!

I dag så har Caroline och Casper varit här och Kira och Casper har busat och vi har funderat lite angående tematräffen med hundmassage så nu är den på G!

Det var fyra dagar fyllda med HUND! I love it! :D I morgon är det skola igen, vilket betyder mindre hund och mer juridik... Aja det får gå det med!

Over and out!

/Lisa och Kira!

P.S. Information om nästa träningsträff kommer SENAST i morgon! Håll ut! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela