Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

...för jag har tagit STUDENTEN och fyllt år!!!

Publicerad 2010-06-12 10:10:09 i Allmänt

Vilken dag!

Tyvärr hinner jag inte skriva så mycket om den, måste göra mig klar för balen ;-) Men det var i alla fall en helt fantastisk dag och vilket väder vi fick! Otroligt! Tyvärr blir det nog sämre väder idag men men... Hemma så hade de pyntat och gjort jättefint och lagat jättegod mat. Dessutom fick jag massor av härliga presenter =) Det var fakstiskt också min födelsedag igår!

Skriver kanske mer senare :P

/Lisa

Lägger in några bilder:



Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-06-12 10:34:23

GRATTIS till både studenten och födelsedagen! :)

Postat av: Marie å co

Publicerad 2010-06-12 12:02:44

Härligt! Grattis till både studenten och fördelsedag! Hoppas du får en kanonkväll =)

Postat av: Babs

Publicerad 2010-06-12 18:22:25

Stort grattis till studenten och födelsedag! Synd att det är så tråkigt väder idag när det är bal, sen måste du lägga upp nån bild på dig innan balen, är så nyfiken och se hur allt blev! :D

Ha en underbar kväll :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela