Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Se hit alla TÄVLINGSSUGNA!

Publicerad 2011-02-05 18:49:26 i Allmänt

Tjenamoss!

På onsdag den 9/2 klockan 18:00 träffas vi som vill på Skyttisparkeringen och tränar tävlingslydnad. Tanken är att man går ihop två och två och hjälper/dirigerar varandra! Man måste då kunna stoppa undan sin egen hund en stund medan man hjälper den andre. Hajjar ni vad jag menar??? Vi kommer självklart att köra en platsliggning på slutet.

Hoppas att ni kan komma och sprid gärna informationen till andra som är tävlingssugna!

/Lisa och Kira

OBS! Nästa träningsträff blir som vi bestämde på lördag den 12:e med massor av störningsträning! Mer information om den kommer! Den här onsdagsträningen blir utöver den "vanliga" träningsträffen för alla som vill ut på tävlingsplanen!

Kommentarer

Postat av: maudis

Publicerad 2011-02-05 18:58:28

Denna gång SKA jag komma.. ha ha lovar..L

Postat av: Maja

Publicerad 2011-02-06 15:32:41

vi kommer :D

Postat av: Anna + vovve

Publicerad 2011-02-06 21:15:24

Om en månad komma jag haka på ert gäng. De ska bli skoj få komma igång igen :-)

Postat av: Anna + vovve

Publicerad 2011-02-06 21:16:13

Om en månad komma jag haka på ert gäng. De ska bli skoj få komma igång igen :-)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-02-07 07:11:46

Hej! fick tipps om denna sida, Vad tränar ni och vad krävs för att vara med?

Kostand och finns det plats?

Mvh sandra och bambam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela