Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Tuggis!!!

Publicerad 2011-02-10 09:13:36 i Allmänt

Tjenamoss!

Tycker att jag är lite dålig på att lägga in bilder så nu ska jag skärpa mig!

Jag är hemma idag och pluggar, tenta väntar i morgon, jiipii! ..... NOT! För att få lite lugn och ro så är det nog bäst att ge svarta faran en tuggis, en tänkte jag. Jag säger till henne "ska vi hämta en tuggis???" och hon rusar in i "hundrummet" och stirrar på lådan! Jag öppnar och hon får sticka ner långnosen och välja helt själv! Vilken lycka, efter mycket nosande föll valet på en rund tuggis! Åå mattes älskling <3

Nu ligger hon så nöjt och smaskar och jag ska plugga!


Det börjar nog bli dags att fylla på gotteförrådet!



Mattes underbara bästa tokfia! <3


/Lisa och Kira

Rulla ner för att hitta all information om nästa träningsträff!

Kommentarer

Postat av: Caroline Lindgren

Publicerad 2011-02-13 10:25:12

Man kan inte ha det bättre, än att själv få välja vad man känner för just då! :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela