Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Sytt hundleksaker!

Publicerad 2011-01-21 20:42:33 i Allmänt

Hej hej!

Efter att Kira slaktat ytterligare en leksak så att stoppningen snöade i köket så fick jag fnatt!!! Fredag kväll som det är tog jag fram symaskinen och lite tyg. Satte igång och knåpade ihop två nya leksaker till Kiras stooora förtjusning! (Nytt är alltid extra kul!). Det blev två olika "pipmattor" =) Jag sydde in en pip i fleecetyg så ganska hållbara lär de nog bli (förhoppningsvis...)! Självklart föll valet på baby ROSA hihi! En av dom är dock grå på baksidan. Lätta att knöla ner i fickan är de också ;)

Är det nån som är sugen på en billig hundleksak så har jag tyg kvar ;) Hör av er!

Ha fredagsmyyys och en riktigt trevlig helg nu allihopa!

/Lisa och Kira

P.S. Rulla ner så hittar ni informationen om nästa träningsträff! D.S.


Inte världens bästa bild och inte världens snyggaste leksaker! Haha ;)
Men Kira gillade dom och det är huvudsaken!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-01-22 15:06:00

De där är ju som Nina Ottossons tysta leksak som man kan gömma godis i olika fickor! Jag måste skaffa en symaskin så att jag kan fixa mattleksaker! :)

Postat av: Maja & Nittra

Publicerad 2011-01-22 16:57:16

Flitiga du! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela