Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Äntligen dags för träningsträff!

Publicerad 2011-09-09 16:24:57 i Allmänt

Hallo på er godingar! Ler med öppen mun

Nu har ni fått vänta ett tag men äntligen är det dags för träningsträff igen! Den blir på tisdag den 13 september klockan 18:30 i Lungviksparken (mitt emot Friskis & Svettis). Vi kommer att ha en galet rolig liten tävling (inget att vara rätt för, alla kan vara med!) som ökar ert samarbete! Pris till vinnaren! Blinkar Sedan kommer vi träna på det ni önskar! Kom glada och taggade så ses vi på tisdag!

Fundera gärna också över vad ni vill hitta på för bus i höst! Blinkar

Kram,

Lisa och Kira
073-07 69 789
[email protected]

Kommentarer

Postat av: Margit Evertsson

Publicerad 2011-09-14 10:07:22

Fantastisk bra blogg du har. Det ska bli jätteroligt att följa med dig o Kira här. Själv är jag jätteglad att få lära känna dig mer och få dela intresset för våra fyrbenta vänner HUNDEN. Oj va´glad jag är för det.

Margit / Leisi

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-14 19:44:30

Heejsan!

Jag tänkte höra hur du lärde Kira tricket "vart är stjärnorna"

Jag skulle så gärna villja lära Donna det :)

Skriv gärna ett svar här på bloggen eller på min mail eller berätta när vi träffas nästa gång.

Ha det så bra så ses vi snart!

KRAM ♥

//Johanna o Donna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela