Lisa och Kira

– följ vår vardag i träning/tävling och bus!

Kommentarer!

Publicerad 2011-09-18 10:01:05 i Allmänt

Hallo Johanna och Donna!

Synd att du missade när vi tävlade i coolast cirkuskonst, Donna som är kung på det! Hihi! ;) Det är Jessica (min lilla syster) som lärt Kira "vart är stjärnorna?", hon satt på golvet framför henne och knäppte med fingrarna snett ovanför huvudet på Kira och klickade och belönade när hon tittade dit, sedan tog hon bort mer och mer av hjälpen (att hon knäppte med fingrarna) och la till kommandot "vart är stjärnorna?". Klicka och belöna så fort hon tittar uppåt, även om hon gör det supersnabbt, så kan du lära henne och vänta längre och längre innan klick och belöning kommer allt eftersom!

Lycka till!!! Vi kan ju testa lite på nästa träningsträff om du vill!

Kram på er!

/Lisa och Kira


Hallo Margit och Leisi!

Superkul att ni hittat hit och tack för kommentaren! Det värmer alltid!

Jag tycker att det är jättekul att ni kommer och vill träna med oss, Leisi skötte sig ju kanonbra förra gången med all svår störning hon fick! Jättebra jobbat! :D

Hoppas att vi ses på nästa träningsträff laddade för lite bruks!

Sköt om dig och sötaste Leisi!

Kram,

Lisa och Kira

Kommentarer

Postat av: Johanna och Donna

Publicerad 2011-09-18 14:43:29

Heej!

Tusen tack för tipset, nu ska vi träna! hihi :D

Ja, det var synd att vi missade träningsträffen men vi ser fram emot nästa!!

Förhoppningsvis har jag lärt Donna tricket då... :)

Ha det bra och massor av kramar till er ♥

//Johanna och Donna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kira

Jag är en superglad retriever blandning, 75 procent Flatcoated retriever och 25 procent Golden retriever, men jag är och ser ut precis som en flat! Min matte Lisa ,21 år, tävlar med mig i tävlingslydnad och rallylydnad än så länge. Men jag tränar också sök, spår, retrieverjakt, uppletande, budföring och lite annat smått och gott =) En och annan blandras utställning har vi varit på också för kul! Hemma har jag sällskap av katterna Kurre och Morris som är lagom roliga ibland... Retstickor! Matte har också släpat hem marsvinen Gilbert och Theodore, chinchillorna Henning och Hilda och ett akvarium. Måste jag nämna att matte, förutom att plugga till Civilekonom, också jobbar på Zoobutiken i Ö-vik? Jag tycker det är paradiset när jag för följa med henne på jobbet, kan det bli bättre?! Undrar ni över något så sänd gärna ett mail till [email protected] Kram på er!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela